Posted in Պատմություն

Իմ գյուղ նախագիծ

Զանգակատուն գյուղը իմ տատիկի ծնդյավայրն է։ Բայց նրանք հիմա ամրում են Քանաքեռավան գյուղում։ դրա համար ես կպատմեմ երկուսի մասին։

Զանգակատուն 

Ոնց ասացի Զանգագակուտնը եղել է իմ տատիկի ծնդավայրը։ Նաև այնտեղ ծվել է մեզ հայտնի Պարյուր Սևակը։ Իմ տատիկի հայրը և Պարյուր Սևակի հայրը եղել են մոտիկ ընկերներ դրա համար իմ տատիկը հաճախ էր տենում Պարյուր Սևակին։

Զանգակատուն, գյուղ գտնվում Արարատ մարզում է։ Արարատի տարածաշրջանում, մարզկենտրոնից գտնվում է 55 կմ հեռավորության վրա, մայրաքաղաքից՝ 90 կմ հեռավորության վրա։ Զանգակատնից սկիզբ է առնում Արփա գետը։ Զանգակատունը ունեցել է երեք անուն Չանաղչի, Սովետաշեն և Զանգակատուն։ Պարյուր Սևակի մահից հետո Սովետաշեն ավանեցին Զանգակատուն։

Քանաքեռավան

Քանաքեռավ եկավ իմ մայրական ընտանիքը երբ իմ մայրիկ տասնը յութ տարեկան էր երբ եկավ Քանաքեռավան։ Երբ ամուսնացավ տանը մնաց իմ տատիկը, պապիկի և մորքույրս։

Քանաքեռավան, գյուղ Հայաստանի Կոտայքի մարզումմարզկենտրոնից 42 կմ հարավ-արևմուտք, Հրազդան գետի բարձրադիր աջափնյակում։ Բնակչությունը զբաղվում է անասնապահությամբ, այգեգործությամբ և կերային կուլտուրաների մշակությամբ։ Այստեղ ժամանակին բնակվել է Քանան անունով մի թագավոր կամ իշխան իր քրոջ հետ։ Սրա մասին խոսելիս տեղացիք հաճախ ասել են Քանանի քույրը, Քանանի քրոջը Քանաքեռ։ Դրանից էլ գյուղի անունը մնացել է Քանաքեռ[4][5][6][7]։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով