Posted in Մայրենի

Իմ ամառային արձակուրդները

Այս տարի իմ ամառային արձակուրդներ շատ հետաքրքիր անցան։ Ես գնացի ճանբար։ Մեր ջոկատի անունը <կայծակներ> կամ կապույտ ջոկատն էր։ Դա պայմանավորված էր մեր վզկապի գույնով։  Մեր ջոկատը գրավեց երրորդ տեղը։ Նաև ես գնացել եմ Եգիպտոս՝ հանգստանալու։ Այնտեղ շատ հավես էր։ Այն տեղ ես լողանում էի, պարում, ուրախանում։ Բայց ամենաշատը ինձ դուր եկավ ծովը։ Այնտեղ ես կարղանում էի գտնել տարբեր խեցիներ և կարողանում էի ուսմանասիրել տարբեր ձկների։ Երբ ես եկա հանգստից, ինձ սպասվեց անակնկալ։ Իմ քույրիկը՝ Մարին,  եկավ Վրաստանից։ Մենք իրար հետ շատ խաղացին, բայց արդեն վերջացան ամառային արձակուրդները և Մարին վերադարձավ Վրաստան։ Մենք բաժավենցինք։ Ես տխրեցի, բայց հետո ուրախացա վորովհետև հիշեցի, որ շուտով գնալում եմ դպրոց՝ իմ ընկերների մոտ և սկսեցի գիրք կարդալ։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով